Комисията за защита на потребителите информира гражданите, които се намират на територията на курортите Анталия и о. Крит и техните близки, че „АСТРАЛ Холидейз” поема ангажимента да спомогне за извозването на туристите, отпътували с пакети на „Алма Тур Бг” до летището за техния обратен полет до България. Полетът до летище София и Варна е организиран и гарантиран.
За целта туристите трябва да се свържат с представителите на „АСТРАЛ Холидейз” на територията на двата курортаС цел оказване на помощ в създалата се извънредна ситуация, „АСТРАЛ Холидейз” предлага да окаже помощ за решаване на проблема, като предварително се извинява на туристите, че ще се наложи да заплатят за организирания транспорт по трансфера до летището, но ще бъде на минимални цени. За заплатените суми ще им бъде издаден документ, с който те ще могат да предявят претенции за възстановяване на сумата пред застрахователя.