“Българинът става все по-взискателен към услугата настаняване. Една голяма част от хотелиерите се оплакаха, че са имали доста претенции от страна на гостите. Това е много добре, защото можем да кажем, че България започва да се утвърждава като една дестинация с висококачествени услуги.” Мнението е на Дияна Колчева, председател на Съвета на по туризъм в Черноморец, цитирана от радио „Фокус”.
По думите й, инфраструктурата в Черноморец е добра. Достатъчно били и заведенията за хранене и развлечения. Организацията по плажовете също била на ниво. „Като цяло в Черноморец има потребители на всички услуги, които се предлагат в туризма. Имам предвид от това да не се ползват услугите с включена храна в цената за престой, през нощувки, които имат и закуска, до „ол инклузив” или пълен пансион”, обясни Колчева.
Тя отчете, че „ол инклузивът” е характерен за големите курорти и в Черноморец привържениците му са около 10 процента от туристите. „По-големият процент от клиентите иползват само нощувка, като едни предпочитат сами да си приготвят храната, а други посещават заведенията в курорта. Около 20 процента от почиващите в Черноморец пък ползват услугата „нощувка с включена закуска”, допълни Дияна Колчева.