Частно основно училище за изучаване на чужди езици „Бургас” започна записването на учениците за новата учебна 2014/2015 година . Срокът за приемане на документи в елитното учебно заведение е от 15 март до 30 май 2014.
За да кандидатства в ЧОУИЧЕ “Бургас“, е необходимо да се подаде заявление за кандидатстване и да се определи дата за изпит и индивидуален разговор.
Ако детето кандидатства за предучилищен клас то ще прекарва един традиционен ден в училището в настоящата предучилищна група. Ще се запознае с учителите и с малчуганите, ще рисува и играе с тях. В спокойна обстановка и естествена учебна среда се наблюдават изградените умения и навици, особеностите на характера и темперамента, способностите за адаптация на бъдещия ученик.
При кандидатстване за първи клас, в рамите на един час, детето участва в интервю с психолога на училището, попълва тест за проверка на памет, внимание, концентрация, логика и речников запас. В следващ ден бъдещите първокласници работят в група, като попадат в различни ситуации, отговарят на въпроси, попълват тестове. Целта е да се оцени интелектуалната и емоционалната зрялост на кандидата, протичащите познавателни процеси, богатството на речта, както и някои от характеровите му особености.
От втори до седми клас нови ученици се приемат само ако има свободни места. Необходимите документи за кандидатстване са заявление; здравен картон на детето; ученически бележник, документ от предходно учебно заведение.
ЧОУИЧЕ „Бургас“ е основано през 2011 година. То започва съществуването си в къща паметник на културата, една от най-красивите сгради на Бургас в сърцето на морската градина и в близост до пристанището.
Основно училище с изучаване на чужди езици „Бургас” предлага модерно светско възпитание и обучение за деца на възраст от 7 до 15 години.
Заложените часове за възпитанието на младите хора в етични норми на поведение гарантират намаляване на агресията и формиране на адаптивен тип печелившо поведение
Въвеждането на етичните норми от най-ранна детска възраст в часовете на класа и извънкласните форми, гарантиращи личен стил, придават различен собствен облик на училището в обществото на нарастваща агресия и насилие.
Учебната стратегия поставя детето в центъра на образователния процес и се реализира чрез образователни технологии, в които традиционни и реформаторски идеи са взаимно свързани и балансирани.