Управителят на общинския превозвач „Бургасбус“ Петко Драгнев се извини на пътниците, които вчера сутринта, в час пик, останаха „арестувани“ в градски автобус близо 50 минути. Днес във фирмата ще бъде изгледан записа от автобуса, за да се види какво точно се е случило.
До инцидента се стига, след като кондукторката заявила, че е ограбена. Шофьорът натиснал паник бутона и затворил вратите. Подаден е сигнал на тел. 112 и на място идва полицейска патрулка, като започва обиск на пътниците. В този момент обаче контрольорката установява, че парите от продадените билетчета всъщност са в другия и джоб.
До момента няма подадени жалби от пътници , които да искат компенсации за закъснение за работа или училище.
В четвъртък ръководството на общинския превозвач „Бургасбус” ще реши какво наказание да наложи на контрольорката. Тя била изпаднала в шок и отказа да говори пред медиите.
“ Кондуктораката установява липса на пари. Информира тел. 112 . Идват служителита на МВР и започва обиска на пътниците. В крайна сметка поради разсеяност, поради притеснение, не си е проверила докрай нещата . Чантата , с която работи е с няколко отделения, в едно от отделенията намира парите , които смятала, че са липсващи и от там нататък сагата приключва„, обясни днес управителят на „Бургасбус“ Петко Драгнев.
По думите му проверката на служителите на МВР е траела около 45 до 50 минути. В четвъртък комисия в общинската фирма ще реши дали да наложи наказание на контрольорката.
„В „Бургасбус“ има вътрешни правила , по които работят всички нашите служители . Комисия от преките ръководители и зам. управителя разглеждат всички жалби или пропуски в работата на нашите служители и според ситуацията те се санкционират . Имаме и санкция за уронване на престижа на фирмата, така че колегите ще преценят, след като прегледат записа в автобуса, как е реагирала тя, как е реагирал водачът. От там нататък ще предложа за санкция на служителите или не. Към момента нямаме официална жалба от пътници, с изключение на една госпожа от адвакатска колегия, която е закъсняла за работа и иска служебна бележка , за да предостави на работодателя. Ако някой от пътниците поиска компенсации от „Бургасбус“ са готови да разгледат жалбата му„, заяви Драгнев