13.2 C
Бургас
понеделник, април 29, 2024

Бургазлии звънят на тел. 112 за неправилно паркирани автомобили и шум

Бургазлии са звънели на тел. 112 общо 789 пъти. Това е с над 200 обаждания повече в сравнение със същия период на миналата година. Това сочи направеният анализ от Таню Атанасов- обществен посредник на Бургас. За първите шест месеца на годината най-много са подадените сигнали за неправилно паркирани автомобили -107 на брой. Нараснали са с три пъти повече сигнали за неработещи светофари, липсващи или неправилно поставени знаци и маркировка.Общо за различни проблеми свързани с транспорта и състоянието на пътната инфраструктура са регистрирани 349 обаждания, което е 43,3% от общия брой.

Рязко са се увеличили обажданията на гражданите на тел. 112 срещу шумовия терор от различните търговски заведения – 70 за 2011 г. , срещу 37 за 2010 г.

„Потърпевшите граждани все повече търсят съдействие по тези въпроси или директно от органите на МВР или от тел. 112 , служителите на който ги препращат до т. н. общинска полиция и районните управления на МВР“, сподели омбудсманът.

Жалбите на гражданите срещу скитащите кучета и котки, независимо от предприетите мерки и повишен контрол, се увеличават от 18 за 2010 г., на 34 през 2011 г.

Значително е нараснал броя на обажданията за проблеми в газопреносната, електропреносната, и електроразпределителната мрежа. Конкретно за спукани водопроводи са подадени 55 сигнала срещу 41 за 2010 г.

Гражданите са повишили своята взискателност и към състоянието на уличното осветление в нашия град. Регистрирани са 58 обаждания за това полугодие, докато през 2010 г. са били 34.

Чистотата  на въздуха продължава да тревожи бургаските граждани. За периода са подадени 40 сигнала за неспецифична миризма, като най-голям е бил техния брой през м. март – 19.

Нараснала е критичността на бургазлии срещу замърсителите на околната среда. През първото полугодие са регистрирани 10 обаждания за премахване на нерегламентирани сметища, докато за същия период на миналата година са били само 4.

„По искане на кмета на Община Бургас, ежеседмично той получава информация за обажданията и сигналите на гражданите, отнасящи се до различни проблеми от ежедневието на нашия град. Считам, че практиката е добра, но е необходимо да бъде разширена с осъществяване на обратна връзка и информираност на гражданите“, сподели Таньо Атанасов.112bg1.jpg

7,954Феновехаресване
2,547последователиследвам
11,481абонатиабонирам
Последни новини
spot_img
spot_img
Свързани новини

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук