14.9 C
Бургас
вторник, август 26, 2025

НАП обещава справедливо отношение на клиентите си

 

В Хартата на клиентите, публикувана на www.nap.bg, НАП обещава на гражданите и фирмите справедливо и честно отношение. В документа са описани също основните права и отговорности на клиентите при контактите им с приходната администрация. 

Boiko Atanasov HartaНАП обнови стратегическия си документ, наречен Харта на клиента, така че да отговори на съвременните изисквания в сферата на обслужването и да отрази развитието на Агенцията през последните години.

Хартата поставя фокус върху насърчаване на доброволното изпълнение на задълженията за плащане на данъци и осигурителни вноски. С нея служителите на Агенцията поемат отговорност да реагират своевременно, когато са допуснали грешка. В документа са описани и очакванията към клиентите, които се изразяват най-вече в спазване на данъчното и осигурително законодателство. Хартата е разпространена сред всички служители на Агенцията.

„В хартата НАП открито заявява приоритета си за насърчаване на доброволното изпълнение и ангажиментите на всеки от екипа на Агенцията за справедливо и равнопоставено отношение към клиента. Редом с това са посочени и ангажиментите, които бизнесът и гражданите имат към държавата и служителите на Агенцията. Документът публично заявява визията на Агенцията за следващите години и готовността ни да се развиваме, служейки на обществото“, заяви по повод обновената Харта изпълнителният директор на НАП Бойко Атанасов.

 

7,954FansLike
2,547FollowersFollow
11,481SubscribersSubscribe
Последни новини
spot_img
spot_img
spot_img
Свързани новини

ОСТАВЕТЕ ОТГОВОР

Please enter your comment!
Please enter your name here