Дебатите за кича на „Богориди” започнаха. Днес се проведе първата от серия срещи преди мащабния ремонт, който булевардът трябва да претърпи.
Общински съветници и художници умуваха как да се случи преобразяването, така че доволни да бъдат и туристите, и търговците. Общата идея е, че тенти и чадъри трябва да бъдат уеднаквени, а рекламните табели сменени – с по-семпли.
Така, според членовете на комисията по туризъм в местния парламент, бул. „Богориди” ще върне автентичния си вид. За целта обаче е нужда изцяло нова наредба за рекламата, стана ясно по време на срещата.
Zonaburgas.bg попита бургазлии, достатъчно атрактивни ли ще бъдем за чужденците, ако сменим настилката и „пръснем” пейки и пластики по цялото протежение на булеварда?
Отговорът е, по-скоро не. „Богориди” е далеч от представата за централна пешеходна зона на европейските туристи и трезвомислещите хора в града го знаят.
Архитектурни чудеса, няма. Търговските обекти са типични за квартална централна зона. Чужденци с фрешове, пици на парче и „бутици” в прогнили бараки не се „ловят”, смятат жителите на Бургас.