20.4 C
Бургас
понеделник, май 6, 2024

Пик на полетите на Летище- Бургас

 В горещия съботен ден през Летище Бургас минаха общо 107 полета – 52 кацащи и 55 излитащи. Това е с 13 повече в сравнение със същия ден на миналата година. 3158 пътници от различни краища на европейския континент избраха бургаската аерогара за начало на своята лятна почивка, а броят на обработените заминаващи туристи достигна впечатляващата цифра от 3436.

_dsc0261.jpgБроят на обслужените чартърните полети през този ден достигна 86. Скандинавската Jet Time, за първи път опериращата на Летище Бургас, се представи в съботния ден с датските дестинации Копенхаген и Билунд. Продължава инвазията и на нискотарифните редовни линии от и до Лондон, Дъблин, Осло и Прага, изпълнявани съответно от нискотарифните авиопревозвачи Wizz Air, Aerlingus, Norwegian Air Shuttle и Sky Europe. Част от удобствата, предоставяни на пътниците от тези нискотарифни превозвачи, е закупуването на самолетни билети по Интернет. Традиционно е и присъствието на редовната линия до София на националния ни превозвач Bulgaria Air, с ранно излитане от Бургас за София. Превес взеха британските туристи с общо 28 редовни и чартърни полети, плътно следвани от немските и скандинавските, съответно 22 и 20. Сред типовете самолети, изпъстрили самолетните стоянки на най-слънчевото летище на България, преобладаваха тези за къси разстояния – Boeing737 и Airbus320, както и традиционно използвания от българския чартърен превозвач Bulgarian Air Charter и от скандинавския Scandinavian Airlines –  MD80. Строена в пълен боен ред влезе новата самолетообслужваща техника. Трите смени, обслужвали денонощието, работиха усърдно и резултатно и не бе допуснато нито едно закъснение, въпреки голямото разнообразие от пътнически чартърни, редовни и лоукост полети, както и товарни, изпълнявани с ИЛ-76, технически кацания на АН-124 Руслан и такива на общата авиация.

_dsc0308.jpg

7,954Феновехаресване
2,547последователиследвам
11,481абонатиабонирам
Последни новини
spot_img
spot_img
Свързани новини

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук