11.5 C
Бургас
понеделник, април 29, 2024

Първият мол в Бургас – Бургас Плаза официално отвори врати

Първият търговски център от съвременен тип в Бургас – Бургас Плаза официално отвори врати. С вложените в изграждането му 60 млн. евро търговският център се нарежда сред най – големите инвестиции в община Бургас.  Той се намира в северната част на града – на бул.Транспортна, в близост до магистралата от София и е разположен на два етажа върху 39 000 кв.м. разгърната застроена площ. Бургас Плаза е първият шопинг мол в България с открит паркинг на покрива на хипермаркета.Таня Косева – Бошова, изпълнителен директор на „Бургас Плаза“ АД, Ричард Макдоналд (Бриджкорп) и Димитър Николов, кмет на Бургас прерязаха лентата на търговския център. Официалният старт беше отпразнуван със специална програма с водещ Димитър Рачков и концерт на Тони Димитрова.  Броят на потенциалните клиенти на Бургас Плаза е над 450 хил. души от града и региона. На тяхно разположение са над 90 магазина (26 000 кв.м. търговска площ), ресторанти ( 600 кв.м.) и кафенета (900 кв.м.), както и открит паркинг с 1270 места. Обектите в търговския център започнаха поетапно да отварят врати през месец март, когато лидерът в търговията на дребно в Европа – Карфур откри на територията на мола първия си хипермаркет в България. Той е разположен на 13 000 кв. м., от които 8 300 кв. м. търговска площ. За първи път в България, чрез новия мол, навлиза и най-голямата верига за козметични и парфюмерийни продукти в Европа – Дъглас, разполагаща с над 900 магазина в Европа и САЩ. Бургас Плаза предоставя на жителите и гостите на Бургас и региона възможността да пазаруват в известни модни магазини като Marks&Spencer, Kenvelo, Benetton, Adidas, Mango, Terra Nova, Интерспорт и Sport Depot – най-голямата верига спортни магазини в България.  Премиерата на Esprit в Бургас е с ключов магазин от 500 кв.м. Клиентите могат да избират от най-актуалните колекции на марката, които се представят едновременно във всички официални магазини. За първи път в Бургас отвориха врати немският търговски лидер New Yorker, както и британската верига за продажба на стоки за майката и детето Mothercare. С 697 магазина в 25 страни New Yorker е една от най – големите международни вериги за търговия с дрехи и аксесоари, ориентирана към вкуса и предпочитанията на младите хора. На разположение на посетителите на Бургас Плаза са и най-голямата верига за търговия с обувки в Европа Deichmann; dm, предлагаща дрогерийни стоки и специализирани хранителни продукти, както и веригата магазини за бяла и черна техника Domo. Сред ключовите наематели в Бургас Плаза са също така водещите вериги за бързо хранене, които отварят първите си обекти в Бургас – Costa Cafe, KFC, ресторант Fancy и Subway, както и най-голямата верига за кафе заведения в света Starbucks. В мола ще бъде и третият обект на Mc Donalds в града. За първи път в Бургас влиза марката Inmedio, част от Лагардер Сървис България – магазини с международни стандарти, които предлагат списания и книги, цигари и други тютюневи изделия, храни и напитки, сувенири, канцеларски материали и играчки.“Като инвеститори на проекта, за нас е чест, че Бургас Плаза успя да привлече за първи път в България търговски лидер като Карфур, както и много водещи международни брандове. Нашата цел е да създадем повече и по – добри възможности за пазаруване и развлечение на жителите и гостите на Бургас, както и да допринесем за развитието на бизнес средата в региона,“ коментира Таня Косева-Бошова. Инвеститор на търговския център е „Бургас Плаза“ АД (собственост на Gort Holding и Bridgecorp). Архитектурният проект е дело на арх. Илиан Илиев (студио „Планинг“), главен изпълнител e ATEngineering. Ръководството на проекта се осъществява от SAVANT, а ексклузивен консултант е Colliers International България.  lenta_burgas_plaza.JPGburgas_plaza_people_inside.JPG

7,954Феновехаресване
2,547последователиследвам
11,481абонатиабонирам
Последни новини
spot_img
spot_img
Свързани новини

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук