28.1 C
Бургас
понеделник, юни 17, 2024

3 милиона брошури на 6 езика за реклама на България

Близо 3.2 млн. брошури на 6 основни езика, сувенири и ниско бюджетни рекламно-информационни материали на обща стойност малко над 4 млн. лв. са създадени по проект на Министерството на икономиката и туризма за реклама на България като целогодишна туристическа дестинация. Проектът се финансира по ОП „Регионално развитие“ и включва изработка и разпространение на пълен набор от рекламно-информационни материали и сувенири. Те са с единна визия – брошури (имиджова и 9 тематични), серия регионални и тематични дипляни, информационен гид, плакати, листовки, картички, туристически карти, стикери, мултимедийни продукти, албуми и книги за туризма или сувенири с туристическото лого на страната.

За изработката на всички рекламно-информационните материали и сувенири са сключени 51 договора с изпълнители на обособените позиции. Отделно, по проекта са разработени наръчник за разпространението на създадените материали, както и методология за анализ на съдържанието и атрактивността им, които увеличават ефективността на националния маркетинг.

Създадените рекламно-информационни материали с единни концепция и дизайн осигуряват качествено и атрактивно поднасяне на информацията за България като туристическа дестинация, заяви и директорът на дирекция „Туристическа политика“ Мария Иванова. Материалите се разпространяват на световни и национални туристически форуми и борси, както и директно до потребителите на туристическите продукти и услуги. Целта е да се популяризират нови форми на устойчив и специализирани видове туризъм в регионите на страната, което допринася за увеличаване на туристопотока към тях.

Общо по проекта са изработени над 1 млн. броя рекламни брошури на стойност 1.981 млн. лв. Средната им единична цена е 1.98 лв., без ДДС. Деветте тематични брошури за българското Черноморие, зимните ни курорти, културния, религиозния, конгресния и бизнес, еко- и селския туризъм, вино и кухня, спорт, балнео, СПА и уелнес са преведени на 6 основни езика, а имиджовата – на 21.

Рекламните сувенири са 323 500 броя на обща стойност 828 746 лв. и средна единична цена от 2.60 лв., без ДДС. Серията включва луксозни, настолни и стенни календари, чанти, значки, икони, визитници и други протоколни подаръци.

Изработени са и 1 877 000 броя нискобюджетни рекламно-информационни материали на стойност близо 1.248 млн. лева. Средната им цена е 0.66 лв., без ДДС, като сред най-атрактивните от тях са информационен гид „Добре дошли в България“ на 21 езика, серия регионални и тематични дипляни, туристическа карта и пътеводител на туристическите забележителности у нас и др.

7,954Феновехаресване
2,547последователиследвам
11,481абонатиабонирам
Последни новини
spot_img
spot_img
Свързани новини

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук