13.8 C
Бургас
петък, май 17, 2024

5% ръст на туристите, разработваме нов туристически бранд „България”

5% е ръстът на чуждестранните туристи през летния сезон, съобщи в Поморие заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов. Той участва в представяне на проект за разработване на нов туристически бранд „България”, което се състоя в Гранд Хотел Поморие. Според екипа разработващ стратегията страната ни е позната най-вече като евтина дестинация за морски туризъм. Малко са чужденците, които идват заради културните и исторически забележителности.

 Четири са основните конкурентни пазари на България- Гърция, Турция, Австрия и Чехия. Като конкуренция за летния туризъм са определени Турция, Гърция, Хърватска, Италия и Испания, а за зимния Австрия и Италия. Относно СПА и балнео туризма България се конкурира с Чехия. Поморие не случайно е избран на домакин на срещата заради възможностите за развитието на СПА туризъм. 

 Като основни проблеми за превръщането на България като привлекателна туристическа дестинация бяха посочени недостатъчната реклама, презастрояването, посредственото обслужване, ниската хигиена и сигурността, както и липсата на достатъчно подготвени кадри.

 Новият бранд „България трябва да е готов в началото на 2013 година.

 

7,954Феновехаресване
2,547последователиследвам
11,481абонатиабонирам
Последни новини
spot_img
spot_img
Свързани новини

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук