13.8 C
Бургас
понеделник, април 29, 2024

Как да не попаднем в капан, когато планираме да пазаруваме за празниците онлайн от търговец в друга страна в ЕС?

Ако и вие прехвърляте вариантите как да зарадвате близките си тази различна Коледа и твърдо сте решили да сте емоционални и все пак практично щедри, имайте предвид, че и по празниците може да попаднете в капан при онлайн пазаруване. Застраховайте се с нашите 3 прости правила за коледен онлайн шопинг от търговец където и да е другаде в рамките на ЕС – и не проваляйте коледното си настроение!

  • Търговецът има 30 дни да достави поръчката ви, освен ако изрично не сте се уговорили друго. Имайте предвид обаче, че заради ограниченията, свързани с пандемията, е възможно в някои страни да има логистични проблеми. Затова уточнете предварително и най – добре, писмено, ще можете ли да разчитате на доставка в срок или ще е нужно да проявите гъвкавост. Когато знаете какво да очаквате предварително, ще можете да планирате коледното пазаруване с по-малко главоболия.
  • Около празници повечето хора са склонни да поръчват по-интензивно. Ето как може да се окаже, че харесаният пуловер или кафемашина са налични на сайта, но ги няма на склад. Задължение на търговеца е да ви информира навреме, че няма как да ви достави поръчаното. В такъв случай го попитайте за друго решение. Пазете кореспонденцията.
  • Решите ли да си подарите пътуване за лятна отпуска, преценете сделката внимателно. При покупка на самолетни билети, следете ежедневно имейла си за актуални съобщения от авиокомпанията или посредника, откъдето сте направили резервацията . Ако се окаже, че полетът се отменя заради пандемията, три са опциите, които са пред вас – да възстановят сумата за билетите или да ви предложат друг полет – на възможно най-близка дата или по ваш избор.

„Независимо колко грижливо се е подготвил, потребителят все пак може да се озове в независеща от плановете му ситуация. Нашият съвет е да се опита да я разреши директно с чуждестранния търговец. Нека пази всички документи от мига, в който бъде направена поръчката. Ако отсреща не оказват съдействие или изобщо не откликват – нека се обърне към нас за помощ„, обяснява Соня Спасова, директор на ЕПЦ България.

7,954Феновехаресване
2,547последователиследвам
11,481абонатиабонирам
Последни новини
spot_img
spot_img
Свързани новини

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук