16.1 C
Бургас
понеделник, май 6, 2024

Министерството на туризма одобри за финансиране два проекта на Община Поморие, насочени към популяризиране на региона

Община Поморие бе одобрена по два проекта, финансирани от  Министерството на туризма и насочени към реклама на туристически услуги на външни пазари – Германия и Полша. Целта на проектите е повишаване на туристическата заетост в месеците извън активния летен сезон, изграждане на онлайн потребителско доверие в туристическия бизнес посредством промотиране, широк достъп до информация, иновативни форми на поднасянето ѝ, прозрачност и гъвкавост по отношение на резервациите, създаване на усещане за специфичен дух, уникални традиции, културни и природни забележителности, които да предложат пълноценна почивка и интересни преживявания в Поморие.

На официална церемония в Министерството днес кметът на община Поморие Иван Алексиев и министър Зарица Динкова подписаха договорите по „Програма за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в Република България“. Проектите са на обща стойност близо 800 хил. лева, разпределени между отделните партньори. По първия проект Община Поморие ще се промотира на полския пазар в партньорство с туроператора Rainbow и „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД. Разработен е туристически продукт с наименование „Непознатото Поморие“, който да повиши популярността на региона и да стимулира туристическите пътувания в месеците април, май, септември и октомври. Продуктът е интегриран и ще обединява традиционния морски ваканционен туризъм, заедно с културен и рекреационен.

Вторият проект ще бъде насочен към немския пазар, като Община Поморие ще си партнира и с туроператора Eurowings Holidays и „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“. „Поморие – соленият път на щастието“ е името на продукта, като задачата отново е реклама на българското Черноморие, на музейните обекти, свързани с морето и солта, на лечебните свойства на Поморийското солено езеро, на красивата плажна ивица и на омайните поморийски вина.

„Начинът, по който ще популяризираме Бранд България в света, е историческа стъпка за подобряване на работата с бизнеса. Освен държавна воля, намерихме и техническата и административна формула.“, отбеляза министър Динкова. Тя посочи още, че туризмът е всеобхватен сектор, но и важна локална политика. „Показахме, че работим за устойчиво развитие на туризма в страната. Целите ни се осъществяват чрез ефективно сътрудничество с местните власти.“, заяви министър Динкова.

С настоящата Процедура Министерството се стреми към подобряване имиджа на Черноморието като привлекателна туристическа дестинация сред чуждестранните гости и партньори, както и към популяризиране на туристическите забележителности в региона. Стратегията за устойчиво развитие на туризма в България 2014-2030 ще продължава да развива морския туризъм, който формира около 70% от приходите на туризма.

7,954Феновехаресване
2,547последователиследвам
11,481абонатиабонирам
Последни новини
spot_img
spot_img
Свързани новини

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук