15.5 C
Бургас
сряда, октомври 1, 2025

Николай Димитров: Община Несебър активно рекламира своите забележителности

Община Несебър продължава последователно да работи за популяризирането на региона като привлекателна туристическа дестинация – както в България, така и извън страната.

В началото на летния сезон рекламни материали за Несебър като част от дестинация „Южно Черноморие“ бяха публикувани във влиятелното турско издание Milliyet – всекидневник със специално туристическо приложение.
Бройката на списанието „Летният полъх на Milliyet“, отпечатана в 100 000 екземпляра, беше изцяло посветена на летните пътувания. В него бяха включени текстове, фотографии и рекламно съдържание, представящи Южното Черноморие и Несебър като атрактивно място за културен и морски туризъм. Milliyet е сред най-авторитетните издания в Турция, разпространявано в над 12 000 търговски обекта във всички 81 провинции на страната, със силно дигитално присъствие чрез Milliyet.com.tr и мобилното приложение Milliyet e-gazete.

Несебър и дестинация „Южно Черноморие“ бяха представени и на австрийския туристически пазар чрез партньорство с Austrian Airlines и „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД. Регионът беше рекламиран сред пътуващите австрийски туристи чрез разпространението на промоционален видеоклип

В рамките на кампания за целогодишно увеличаване на туристопотока, Община Несебър постави рекламно пано (билборд) в терминала за пристигащи на Летище Бургас – един от основните входове за чуждестранни гости на Южното Черноморие.

Рекламните дейности се реализират и  в партньорство с общини от Южното Черноморие. През 2024 г. Община Несебър успешно осъществи два маркетингови проекта: Промотиране на Черноморска дестинация Бургас и Несебър на туристически пазари“ – съвместно с Община Бургас, Община Царево, „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД и туроператор „Балкан Холидейз Сървисис“ ЕООД и „Прекрасният Несебър – Вашето място за почивка сред древни забележителности – отново съвместно с „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД и туроператор Corendon International Travel B.V.

 „Несебър е  уникален град с древна история и  огромно културно наследство, привличащо стотици хиляди туристи всяка година. Наша постоянна  цел е да  достигнем до  повече хора  от все по устойчиво разширяващата се международна и вътрешна туристическа общност и да затвърдим позициите на Южното Черноморие като предпочитана дестинация за почивка и културен туризъм,“
заяви кметът на Несебър Николай Димитров.

7,954FansLike
2,547FollowersFollow
11,481SubscribersSubscribe
Последни новини
spot_img
spot_img
spot_img
Свързани новини

ОСТАВЕТЕ ОТГОВОР

Please enter your comment!
Please enter your name here