Остават само два дни до крайния срок – 20 май, за подаване на предложения за графична концепция на туристически бранд БУРГАС.
Художници, графични дизайнери и маркетингови специалисти отправиха множество запитвания за участие в конкурса. Желаещите да се включат са, не само от цялата страна, но и от през океана. В Община Бургас вече пристигнаха първите предложения.
Още веднъж напомняме, че трябва да се изпраща електронна версия на разработката на посочените адреси в обявата. Хартиеният носител не е задължителен, но е препоръчителен. Той ще послужи за последващо участие в изложба и представяне пред медиите.
Очаква се до края на месец май журито да определи победител, а избраната концепция ще получи награда от 3000 лв.
Журито, което ще оценява концепциите, ще бъде в състав:
Проф. д-р Божидар Йонов – председател на журито, представител на основател на Международното триенале на сценичния плакат – София и член на организационния му комитет;
Гл. ас. Ненко Атанасов – НХА, катедра „Плакат и визуална комуникация“;
Николай Дубаров – главен художник на Община Бургас;
Добрин Вътев – председател на Дружество на художниците – Бургас;
Радовеста Стюърт – началник отдел „Туристически политики и дейности“;
Весела Йорданова – директор дирекция „Култура и връзки с обществеността“;
Арх. Емил Бурулянов – главен архитект на Община Бургас;
Живко Табаков – председател на Комисия по туризъм в Общински съвет Бургас;
Соня Енилова – председател на Бургаска регионална туристическа асоциация (БРТА).
Ето и пълният регламент и образец на декларация за авторски права >> https://www.burgas.bg/bg/events/view/2201
Още в началото на месец април Община Бургас в партньорство с Националната художествена академия и Международното триенале на сценичния плакат, обяви конкурс за графична концепция на туристически бранд Бургас. Той е породен от необходимостта от нова визуална идентичност на Бургас като средище на курортен регион е естествен резултат от развитието на града през последните години.
Проектните предложения следва да включват варианти на кирилица и латиница, придружени от цветни и черно-бели версии с възможност за компютърно анимиране, което носителят на първата награда се задължава да извърши като част от настоящия регламент в едномесечен срок след приключването на конкурса.