Община Несебър все по-активно налага своята платформа за резервации и запитвания в помощ на туристическия бранш. Всички търговски обекти и хотели могат да се възползват от нея, увери кметът на община Несебър Николай Димитров.
„Наблягаме изключително много на онлайн рекламата. Туристическите борси, които посещавахме в Москва и Берлин например, вече не са толкова ефективни“, коментира той. По думите му, страната ни прави стъпки в правилната посока за представянето на страната ни пред силните за Черноморието пазари. Като добър пример той отчете плановете за разкриване на родно представителство в Полша, което да привлича туристи от бившия източен блок.
„В община Несебър например 80% от полските туристи са от района на Катовице, тоест точно там където имаме побратими градове“, каза Димитров. Градът на ЮНЕСКО все по-често залага на директния маркетинг в страни като Грузия, Чехия и Армения.
„Не сме забравили и идеята си за специалното, ново издание на „Златния Орфей“. Вече намерихме първия носител на награда от емблематичния фестивал – жена от Турция. Това, че в момента имаме сложна ситуация с разпространението на коронавируса, не значи, че няма да осъществим идеята си. Просто правим по-малки стъпки“, каза още кметът на Несебър.