29.1 C
Бургас
сряда, юли 6, 2022

Spotify все още доминира музикалния стрийминг пазар. Tidal изпадна до раздел „други“

Пазарът на стрийминг музика продължава да расте, отчита Midia Research в последния си доклад. Според данните за разпределението на пазара през миналата година, Spotify все още доминира със значителен дял от 31%.

Apple Music е на второ място с 15%, следвана от Amazon Music с дял от 13%. Последната платформа си поделя третото място с Tencent Music. Изненадващо, но най-популярната видео стрийминг услуга – YouTube на Google получава само 8% за обявения преди няколко години Youtube Music. В доклада обаче се посочва, че това е най-бързо развиващата се услуга в индустрията, така, че ще бъде интересно да разгледаме резултатите и в края на настоящата година.

Прави впечатление, че Tidal, която анонсира шумно висококачествен стрийминг, въобще не фигурира в отчетените от Midia резултати. Това е така, тъй като на практика тази музикална стрийминг платформа успя да се пребори за под 1% от пазара.

Ръстът на бизнеса със стрийминг музика е над 26% на годишна база или нарастване до 523 милиона потребители по света.

7,907Феновехаресване
2,547последователиследвам
11,481абонатиабонирам
Последни новини
spot_img
spot_img
Свързани новини

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук