19.3 C
Бургас
понеделник, юни 3, 2024

Кметът на Несебър: Филмът на Би Би Си за Слънчев бряг обсужва конкурентни дестинации

„Това, че някой турист прекалява с алкохола и наркотиците е свързано с неговото възпитание и контрол. Това, че се правят негативни филми срещу  „Слънчев бряг” доказва, че курортът е една бързо развиваща се туристическа дестинация с модерна база. Явно някой се страхува. По всичко личи, че конкурентни дестинации спонсорират подобни филми”. Това заяви кметът на Несебър Николай Димитров по повод, излъчения в понеделник вечер документален филм „Пиячка, обиколки по баровете и България” на 26-годишната разследваща журналистка Стейси Дули.

на снимката: кметът на Несебър Николай Димитров по време на снимките на филма на Би Би Си

„Ако някъде има евтин алкохол и ти отидеш за пръв път, това не значи, че трябва да се оливаш. Ако някой търси това развлечение, то той ще пие където и да отиде. Слънчев бряг предлага много възможности и за семейна почивка, за близки културни обекти, сафарита”, коментира пред zonaburgas.bg несебърският кмет.

на снимката: 26-годишната разследваща журналистка Стейси Дули в кабинета на кмета на Несебър

В интервюто с Николай Димитров Стейси Дули казва, че се е нагледала на прекомерно пиене, а в Слънчев бряг е лесно да си купиш наркотици. Кметът на Несебър коментира , че у нас има компетентни органи, които следят за реда, пресичат опити за разпространение на наркотици. „Извън моите правомощия е да ръководя действия в тази посока”, заяви Димитров. Според него през цялото време журналистиката се е опитвала да го провокира да говори за алкохолния туризим и даже се е подразнила, че той се е опитвал да изтъкне предимствата на Несебър като световен град в списъка на ЮНЕСКО.

на снимката: британският консул в София Джон О’Шонъси беше категоричен, че в Англия няма негативна кампания срещу Слънчев бряг

По същото време, през юли, когато Би Би Си снима фирма в Слънчев бряг, британският консул в София Джон О’Шонъси заяви пред медиите, че туроператорите в Англия не рекламират Слънчев бряг като дестинация за „алкохолен туризъм” и този термин не е измислен от тях. Шонъси беше категоричен, че в неговата страна няма негативна кампания срещу най-големия курорт у нас.

Факт е обаче, че съдържанието на филма е насочено само към тълпите пияни младежи в Слънчев бряг, евтиния алкохол и безпаметните вечери.

 

http://www.youtube.com/watch?v=acbzsSmkMUI&feature=player_embedded

 

7,954Феновехаресване
2,547последователиследвам
11,481абонатиабонирам
spot_img
Последни новини
spot_img
spot_img
Свързани новини

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук