13.8 C
Бургас
вторник, април 30, 2024

Селфито на Оскарите било реклама на Samsung, компанията платила 20 млн. долара

Най-популярното селфи – това на Оскарите, се оказа не просто случайно хрумване на водещата Елън Дедженерис, а част от рекламна кампания на Samsung, пише Wall Street Journal, цитиран отlifestyl. bg . Технологичната компания беше един от най-големите спонсори на церемонията по връчването на престижните филмови награди с бюджет 20 млн. долара за рекламни спотове.

Когато организаторите разбрали, че Дедженерис планира да си прави снимки с гостите, те й предложили да ползва устройство на Samsung. Така Елън подала Galaxy Note 3 на Брадли Купър, който хвана в кадър още Мерил Стрийп, Джулия Робъртс, Брад Пит, Анджелина Джоли, Кевин Спейси и Дженифър Лоурънс. Селфито разби рекорди по популярност в Twitter и Facebook.

Представители на компанията дори обяснявали на Елън Дедженерис точно как да използва телефона. Тя по принцип ползва iPhone на конкурентната Apple, както показват кадри с нея зад сцената и постовете й в Twitter.

Това не е единствената „безплатна“ реклама, която Елън Дедженерис направи по време на Оскарите. Друг неин хит беше решението да поръча пица за част от звездите в публиката. Любопитната ситуация на практика беше реклама на пицарията Big Mama’s and Papa’s. На всичкото отгоре на кутиите с храната беше изобразено логото на Coca – Cola, която дори не е плащала за реклама на Оскарите.

7,954Феновехаресване
2,547последователиследвам
11,481абонатиабонирам
Последни новини
spot_img
spot_img
Свързани новини

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук